Voca-on!

Känner för att geeka sönder vocaloid. Älskar deras låtar och blah blah blah.
Har känt till dom länge, är inte efter!! QAQ VIll bara inte att ni ska tro att jag är trög >_>''

DET HAR HÄNT MYCKET SEN JAG BLOGGADE, MEN JAG MINNS INTE VAD, KUL VA?
Har färgat håret.. :3
Ska lägga in lite bilder, sk bara hämta kameran! >u<
och jag har assegt internet igen.. TnT

OCH SÅ TÄNKER JAG LÄGGA IN EN LÅT! OMG, TYP FÖRSTA GÅNGEN!

Sorry, känner mig bara såå speeeeedddaaaddd... bjfdj-
Fick nyss reda på att jag inte är ensam om att vara japannörd på skolan.. Det trodde jag >_>'
Har sett nån göra Sasuke från Naruto (som jag inte ens läser, duktig jag är på att känna igen honom ändå 8D)
i trä, men dom gick i nian, så dom har gått ut skolan nu :c

Aja, låten.
(Mitt internet tar inte alls lång tid på sig, nej nej)


Man måste tycka om den, så söt som den är.. >_>

Ny minikategori, nice huh? owo
(Den kanske står på "manga/anime" eftersom jag fixar "musik" nu.. >u<)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0