Dagens lilla "vill-ha"

Hallå! ^_^

Jag har idag hittat en sak som jag sååå gärna skulle vilja ha..

Det är en nendoroid som skapats för välgörenhet! ^w^

Den släpps i Juni, kan inte vänta ouo
Vill SÅHÄR gärna ha den eftersom den är SÅ SÖT.
Du kan kolla extra på den och även kolla på andra produkter HÄR.
Lyssnar just nu på hennes relativt nya låt The endless love.

Den är gjord med Miku dark append för att nördfans ouo

Den är verkligen jättebra, rekomenderar den. Även om introt är fyra minuter långt..

Nu kommer lite fler bilder så jag kan dreggla lite till över den på min egna blogg. >w<





För dig som kanske vill ha den senare i Juni så ska du veta att den kostar lite över 200 kronor - i Japan. Jag antar då att den blir dyrare för oss tomtar i Sverige, men en del av alla pengarna kommer gå åt till välgörenhet.

Hoppas Okaeri.se tar in flera nendoroids snart. :3

Viii ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0