Frisk luft

Hej igen ouo

Jag har fått i mig riktigt mycket frisk luft nu alltså.
Gick till ICA men dom hade stängt, så jag fick gå till andra änden av Viken till Jollen TwT
De hade öppet i typ 2 timmar till så det var lungt *u*'

Köpte choklad och lösgodis till Lite mys idag.
Vi ska äta sommarmat idag, nämligen grillat, ananas, jordgubbar m.m så det kunde passa med lite smält choklad tyckte jag. :3

Lyssnar just nu på den mysiga låten Sailboats av Sky sailing (A.k.a min favorit Owl city som egentligen heter Adam Young)


Ge den en chans eftersom jag blev tårögd när jag hörde den.

Älskar honom, vilken överraskning! *GASP* XD

Ska nog.. göra något annat.

POS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0