Hmm..

Hej ^^

Nu är jag hemma ifrån cupen.
Det gick väl sådär eftersom vi förlorade eller spelade oavgjort med 0 - 0.
Även om det gick så så spelade vi bra, hade många lägen, men bollen ville inte in!

Som Emma från laget sade:
Alltså, när vi skjuter är det någon som flyttar målet!"

Haha, så klockren! :P

Här är lite bilder ifrån cupen som Matildas Pappa tog ^^


Tränarna Love och Magnus
(Det är inte läst som engelska ordet Love :P)


"Ella", Nora, "Ika", "Jojjo", Emma och Love.

Agnes skjuter bollen up to the skyyy! ^_^


Vi springer Rushen.. Då ska man springa 110% till Magnus, nudda marken, vända 110% tillbaka och så kör vi det några gånger..

Bara älskade denna bilden på alla, eftersom typ alla gör så roliga miner. :P
*tur att jag inte är med -_-' * Btw, fail med utklipp, jag vet. :P


Ella sätter press på motståndaren. Ella var verkligen asbra i cupen! Cred to her!


Okej, man borde inte bry sig om bilder, MEN KOLLA PÅ MIG! GAH!
Min lugg delar sig, hatar när den gör så. Fyför, jag bajsar på mig. Alla andra blev waay better. :c

Vill du se fler bilder klicka här.
--
Annars händer det inte så myckket mer spännande i mitt liv förutom att vi ska ta en spruta imorgon >.<

Det är den sprutan mot Röda Hund, påssjuka och mässlingen.
Har sett bilder på mamma som barn när hon harr påssjukan (1. Vem tar bilder på sitt barn DÅ!? Men, okej, morfar älskade allt som hade med fotografier att göra och han hade t.o.m en egen fotohandel.. 2. Hon var SJUKT lik min storasyster som barn, helt sjukt!)
och hon hade en gigantisk dubbelhaka var helt uppsvälld.

Verkligen hemska sjukdomar så det är lätt värt ett stick i armen!

Är inte precis den som har superfobi mot sprutor heller, men nice liksom...

Ska spela pokemon black nu, haha. ^w^

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0