I'M IN LOOOOVE

KYA! ~~
Så billig, söt och så inte min :3
Om vi inte skaffar paypal eller nåt.
Vill verkliiiigeeen ha denna lilla RARING!

Touhou project. Alltså, ända sedan jag såg henne på fokis blogg för något/några år sedan har jag velat ha den.

Vet inte om jag ska länka till den.
Vill inte att någon köper den, den är MIN! DET STÅR MIN NAMN PÅ DEN! >.<



GER DIG INTE CHANSEN :D

Men jag hittade en massa billiga saker på ebay. :3

Snälla, Läs om dom kör ut saker till ALLA länder!! Vissa säljer tex. bara till engelsktalande länder!!

Allt för mig denna gång. >w<
Ska kolla om det finns på tradera också, kollade på BLOCKET. *baka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0