Innuti mitt påskägg..

Här ska ni få se vad som fanns i mitt fina påskägg. :3


Stackars kanin... Jag känner mig alltid så elak när man har ätit på en chokladkanin eller en chokladtomte för dom är så förstörda efteråt. >.<


Det fanns fler skumgodisar.. Var dom är nu, kan du ju gissa..


MIN FÖRSTA EGNA POKÉMON IRL! Marabou mjölkchoklad, nom! :3
Sedan är det en pokéboll i bakgrunden *sob*

Alla andra fick kinderägg, förutom jag och syrrans pojkvän som också är en nörd.
Han driver den här sajten med en kompis.

Sedan fanns det ju pokémongodiset i och klistermärken. *yay*
Trodde godiset var mjukt men det var mer som godiset på ett sånt där godishalsband, du vet.
Hårt som sten XD

Var hos mormor på långfredagen. Det var riktigt kul ^^
Hon bor i Helsingborg nära HIFs 'arena' Olympia så man hörde när HIF gjorde 1-0 mot Syrianska!
Vi jublade där på utegården vid mormors lägenhet! ^^

Vi spelade där bland annat boule. Jag brukar vara mästarnas mästare, men helt ärligt - jag sög.
Min kusins pappa, min morbror (helt enkelt.. XD) tog den här jättefina bilden utan att jag märkte det.

Vi fick inga påskägg den här gången utan vi nöjde oss med godiset vi fick på plats ^^

Igår stack vi till Halmstad där mina andra kusiner bor. Nu är vi på pappas sida.
Där är vi rätt många :P Nitton är det eller något sånt.
Det var kul för att alla kunde komma, även min ena kusin som bor i Norge.

Var mest med Rebecka och Frida såklart :3
Rebecka är ett år yngre än mig och Frida är 2 år äldre än mig.
Vi brukar faktiskt ha rätt kul!

Farmor och Farfar brukar bjuda på påskägg, men det blev inga denna gången.
Istället blev det som vid jul - Femhundra kronor var till varje barnbarn! Helt sjukt, hur många är vi?
Vi är.. 9 stycken! 9x500 = *ta fram miniräknare* 4500!

Åh, TACK farmor och farfar! Det gick direkt till systemkamerekassan alltså.
Woho!

Nu ska jag ta och byta om och borsta tänderna.
Lyssnar just nu på den här låten..




Enjoy. Orginalet är last night good night av Miku Hatsune.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0