Ny design!

HÄY!

Det tog mig länge, men nu är äntligen den nya designen klar. :3

(Kan finjustera lite grejer ibland men detta är iaf basen).

Vill ha mina tabs i menyn i vitt med röd text istället för rött med vit text, så det ska jag försöka fixa.
Sedan ska jag ändra lite i menyn och skaffa en profil ^_^
Ska bara hämta orken och tiden. :P
Vet inte heller om jag ska ändra min bakgrundsfärg, men vi får se.. Vi får se.
-
Läser just nu en simblogg ^_^

Hillaroooouuussss! :D

(Länken finns i "Läs det här! ^^" i menyn).

Idag har vi match mot Hittarp och imorgon har jag match med 99-00:a mot Hittarp. XD

Hoppas ni hade en bra påsk! Gör faktiskt ett inlägg snart om mitt påskägg. :3

Puss och kram! :L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0