Rubrik

Haj! ouo

Jag kom inte på någon rubrik. Fantasilös, typ.
Men jag har inte heller något att skriva :c
Det händer inget speciellt idag, förutom att mina kompisar från laget spelar match och jag vill kolla på den men det är för långt borta eftersom vi inte spelar hemma! WÄ TTwTT

..blåste precis en asstor bubbla med tuggummit.. Den sprack. Den fastnade på näsan LOLOLOLOL.

Hittade mammas gamla systemkamera! Den var.. stor.. XDD

Tog såklart en liten bild som visar hur töntigt desperat jag är. :c


Edited, också. :) I svartvitt för att ge dig den där "lid-med-mig" eller "I wish"känslan. Puh.

VAAAAAAAAAAARFÖÖÖÖÖR ÄR JAG INTE RIK!?!?!??!!?1+1+1+1+plus!11ett!!!

Ska duscha idag. SÅ NI VET! :D


Förlåt, är lite konstig.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0