Släkten växer!

Halloj. Hade inget för mig och så var jag lite sugen på att blogga om sims.
Mitt släktträd där är så grymt ^_^ Jag har t.o.m hunnit byta efternamn en gång *victory*

Nu ska ni få se ~

Orginalet (Förstörde dom lite senare med nya frisyrer och sånt :P)
Sauri och Dane Dahl. Sedan är det dotter Nila. Det är dom som skapades från början..
Sedan fick Sauri och Dane David (tror jag han hette). Nilas lillebror :3

När Nila blev gammal, äldre än sina föräldrar (Spelade inte på dom ^_^') så råkade de andra i familjen ut för en drunknings olycka, ojoj :O

Nila gick vidare..

(Nila som tonåring bemästrade kreativiteten.. Hon har tio i kreativitetspoäng! *stolt*)


(Orkade inte leta upp den rätta bilden, så jag tog en thumbnail)
Nila träffade i sin tur Henrik och fick Yuki.

Fin bild :3 Hon har även fått byta hår nu också, nice va?)

Yuki växte upp och träffade ADAM YOUNG! (a.k.a Owl city. Skapade en egen tröja för honom, lol. :3)


För alla intresserade.


Här är han som ensamvarg. Yuki har ändrat sitt utseende jätteofta (Har ingen bild på hur hon ser ut nu)
men han har sett ut såhär.. länge.. ^_^


Deras barn Ullrika och Clara. Clara har vuxit upp och Ullrika ser inte heller likadan ut. Hehe.
Men tyckte att det såg så gulligt ut med syskonkärlek. :3

Yuki blir snart gamling QwQ Adam också.

Vet då inte när hon väl blir för gammal om Nilas och Henriks slut ska komma lite hastigt.. Hmm..

Jaja, ska nog spela en stund.

Sayonara :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0