It's taking me higher.. Hiiiigher..

Hej! :3

Sitter och knarkar Nyan cat... Egentligen har man ingen anledning, den bara smälter in i huvudet tillsist..

Idag (Fastän det bara är morgon) så hittade jag en vän! :3
Hon och jag har haft mejlkontakt ändå, men det var roligt att hitta henne.

Hon tog bort ditt Deviantart account eftersom hon kände att om hon började på nytt skulle hon kanske utvecklas mer (Deviantart.com är en sida för fotografer och artister, folk som målar/ritar eller något annat som har med bild att göra).

Blev väääldigt stolt eftersom jag försökte söka på olika namn jag tänkte att hon kanske skulle ha (Alla hennes andra accounts började med Lilac) men tillsist så törttnade jag - hon fanns ju ingenstans.

Sedan sökte jag på hennes första deviantarts accountnamn och hittade henne! :3

Smidigt, I know.

Mycket text ingen bild.
Here you go.

Misslyckad download på sims.. Kolla så ledsen hon är.. :c

LOL



Så, det var bättre. :3

HAHA, fan vad töntigt det blev, men jag har verkligen ingen fantasi.

Har inget att blogga om heller precis..

Jaja, vet inte vad jag ska hålla på med idag säkert.

Duscha ska jag iaf.

HEJDÅ! >w<'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0