My neck

Min nacke gör ont. Rensar bilder och jag har fotat ända sedan klockan åtta tills hon var sju på kvällen x_x
Så mycket bilder - SÅ tråkigt att rensa.. Tar mig 2000000000 år.

Jaja, redigerade en av mina oranga blommor. Inte för att det hände så mycket med redigeringen.. Den blev svartvit. X3



Doudou, ska forsätta rensa. Är på bild 1191 nu. Av 14006. x_x Och just nu skriver jag bara upp vilka bilder jag ska ta bort. Sedan letar jag upp dom och raderar dom.
Enkelt.


Men jag ska samla till en extern hårddisk som jag kan lägga alla mina bilder på.. Det tar ungefär 2 månader innan jag har pengar till en.. Men det är väl inte så fruktansvärt lång tid? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0