Photographs

Tjena!

Idag hände det en liten kul grej..
Jag hade precis varit i stan och var lite trött med slitna fötter och såntdära.. Så går man in på sitt rum och vad ser man.
Jo - Canon 1100D.

TACK PAPPA OCH MAMMA! <3
(Jag har betalat själv, har liksom inga pengar kvar XD)

Här är lite bilder från när jag har fotat. ^w^









Fakedroppar ftw! Eller jo, det är ju vatten, men jag hade bara en vattenflaska som fick skvätta lite över blommorna.
Smart va? XDD

Jaja, nu ska jag.. Göra något.

Ses. ouo

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hihi! jag är så glad för dig! :D Vi måste ha fotorunda/dag snart! :D<3

2011-06-14 @ 21:06:20
URL: http://ceciliananasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0