Ahhh.. Jag paallar inte.. Det känns skönt..

Jaa, jag ORKAR inte göra läxan, men det känns ändå GÖTT.

Btw, på min "måste ha nya grejer" lista på inlägget före så byter vi ut cykel mot underställ.
Pappa fixade cykeln på typ.. 2 sekunder ouo

Sitter med handduksturban.. Man är alltid lika snygg med den på alltså..


HAHA, kände mig som stålmannen med babylocken i min panna ouo
Jag och du Kent, jag och du
(Btw, ingen seriös pose om du fick för dig det. T_T)

Mamma har förberett spagetthi och chili con carne (?) till mig.
Färsen var fryst så hon tog chili con carne! XD

- Ja, det är ju nästan detsamma..
- Ja XD

Nu ska jag äta. :3

HÄRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0