Första inlägget

Hejhej! ^_^

Välkommen till TofuBlock! (a.k.a Konachan)
Mitt namn är Louise, kallas Lollo men jag ska använda namnet Tofu i bloggen ^w^

Som ni säkert kan se (Typ i headern) så är jag intresserad av allt som har med Japan att göra.
Jag gillar även TV-spel, Fotboll, mina vänner, att fotografera (Okej, älskar det itne men det är kul) och sims.

Om jag skulle beskriva mig själv så är jag rätt aggressiv, dålig humor, lat, knäpp och nördig.
Jag älskar mitt liv! QwQ

Nejmen, jag har det rätt bra även om jag har lite nackdelar.

Vill ni veta hur jag ser ut så ser jag ut såhär:



Kass bild. TwT

Släng gärna en kommentar om du vill tex. att något ska hända på bloggen, något ska ändras, berätta om sig själv eller bara vill skriva något random ^_^

Ska hämta mer godis nu. *gurgel*

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: MOAHHAHAHAXD gissa vem det e?......Bert Karlsson!

YEY! Äntligen har din nya blogg öppnats! Och nej! nu är inte nördig, dålighumor och allt det där. HAHA, älskar din humor:P

2011-03-19 @ 16:47:59
URL: http://mittliivsomelin.blogg.se/
Postat av: Tofu

HAHA Elin. XD

Det betyder att du också har dålig humor, lol

2011-03-20 @ 17:00:18
URL: http://tofublock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0