Fotboll hela veckan!

Hej (ouo)/

Denna veckan är verkligen proppad med fotboll.
Måndag: -
Tisdag: Fys (Tillhör liksom fotbollen)
Onsdag: Domarutbildning 17:00 - 21:00
Torsdag: Träning 17:30 (Inte så långt ifrån gitarren :o )
Fredag: ÅKA TILL KARLSHAMN PÅ CUP!
Lördag: Spela och komma heeeem.. x_x
Söndag: Match? Eller, kanske, tror inte det. XD

På Lördagar brukar vi ha träning fast då är vi ju fortfarande på cupen.

Alltså, jag AVSKYDDE fotboll innan, vet liksom hur tråkigt och ointressant jag tyckte det var.
Men jag gav det en chans, gick på en träning och ÄLSKADE det!
Det är verkligen världens bästa sport, även om det är typ "alla spelar fotboll".
Att kolla på TV:n är däremot tråkigt, tycker jag. Q_Q


Jag och David Beckham i London. *hähähähähä..*

Nu ska jag ut och göra något.
Vill inte sitta inne, måste ha frisk luft ^^

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0