Jackpot!

ANDRA INLÄGGET INOM TYP 10 MINUTER! ^_<

Hej ^_^ (Adrenalinkick ^)
Idag så började jag min dag med en match klockan 10.
Det var hyfsat jämt tills jag gjorde ett mål :D
Det är mitt första mål på en match sedan jag började på fotboll! ouo
(Och tro mig, har inte gått så jääättelänge, fast det var nog på tiden XD)
Det kändes bara så SKÖNT! Blev verkligen jätteglad när jag puttade in bollen i mål.

Så vi vann matchen med 1-0 ^^

Lite pinsamt eftersom vår spanskafröken var där för hennes dotter var med i andra laget o.o
Hon ser alltid upp till mig på prov och sånt x_x
- Hehe, det kan du! ;)
- Ehh. Ja, kan..ske.. o_o'

Aja.

Kollade innan på Alvin och gänget 2.
Har itne sett den innan men ettan är HEEELT klart bättre tycker jag.
Chipettes är inte lika söta som Alvin, Simon och Theodore. :c


Vilken gillar ni mest?
Tycker mest om Killarna ^.^

Okej, intressesmurfarna hoppar.. ._.

Lyssnar på Owl city och sky sailing (Samma kille, olika perioder bara, haha)

Sky sailing var för c.a 4 år sedan och då har han mer akutsiska instrument.
Blev helt nervös när jag såg Sky sailing eftersom jag gillar namnet Owl city mer. QwQ

Ska fortsätta med mina ögon nu >w<

Vi ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0