Läxa, gitarr, fotboll.

Hej >w<

Måste verkligen råplugga engelska just nu >.<
Kan det mesta, men det är inte så jättemycket lättare för det QAQ
Usch, varför har vi läxor :c

Såhär tycker jag om läxor..


Obäddad säng. \(^w^)/

Jag behöver verkligen nya saker. *byta ämne*

- Cykel (Eller fixa handbromsen på den jag har, för den sitter in till hjulet hela tiden.. Det låter jobbigt och bromsar cykeln D:)
- Vårjacka
- Glasögon >w<
- Väska!
- Sommar/vårkläder *heh*

Sedan så planerar vi även att köpa ny bokhylla till vardagsrummet samt byta ut luckorna i köket..

YIKES!

Hoppas mami och papi har råd...


Jaja, måste ta lite socker (Glass TwT)
och studera lite mer engelska..

Samtidigt som jag lyssnar på TNT med AC/DC HAHA.

Ett av minnena från cupen i Karlshamn :D

SEEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0