Love Hina

Ah, jaa..

Min syster har lånat ut hela serien (hennes sambo är en animenörd ouo) Love Hina till mig.
Alltså, den verkar så rolig och oskyldig (fast de tycker att Keu är ett snusk :c )
men srsly, känslorna i början på slutet får ju en att dö lite..
Verkligen en BRA anime som får dig att skratta, flämta, gråta (Man kan inte tänka Love Hina + gråta = sant) och verkligen GAPFLABBA. Och då menar jag inte skratta utan GAPFLABBA!

Wah, höll på att dö, fastän jag har sett alla filmer och hela serien förut..
Woah.

Rekomenderas, den får.. 3,5 stjärnor av 5! ^^

Den är inte SÅÅÅ fantastisk så den får fyra, men den är inte värd bara 3...

3,9 TwT




Jaja, ska kolla vidare nu.
Tänkte hade jag hade något att göra.. Men jag glömde det.
:D

Ses ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0