Mina nya saker

Hej ^^

Tillbaka från väla!
Jag köpte inte nintendo 3DS. Dock testade jag det och det var AWESOME!
Men awesomeness räcker ibalnd inte till för att jag ska köpa en så dyr sak.
Man kan ju hellre vänta på att priserna sänks och det kommer ut fler spel.
Köpte iaf två nya spel till mitt DS lite ^^
Det ena har jag spelat innan (t.o.m varvat ett antal gånger) och det andra är helt nytt ^^



Just nu sitter jag och såeöar new super mario bros. ^^
Älskar det spelet sjukt mycket :D
Första gången jag spelade det var för mer än 3 år sedan!
Ändå så tycker jag det är lika kul idag som då.

Pokémon kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat eftersom programmet var en STOR favorit när jag var liten.
Även för att mitt gamla pokémonspel Leaf green version från way back in the days är också jättekul ^^


Mina nya fotbollsskor är i märket Adidas predator.
Det är t.o.m någon gummisak som ligger som en liten matta på främre delen av skon som gör att man ska få bättre skruv/träff på bollen!
*yay*


Kanske inte världens snyggaste skor, men de var riktigt bra och sköna.



Jo,
Jag har inte bloggat på ett tag eftersom jag har varit på cup!
Vi sov över i Karlshamn (där cupen var) en natt.
Vi vann vår grupp och gick vidare till kvartsfinal, men det var i kvartsfinalen vi förlorade :(
Det gick väl ändå helt okej eftersom vi kom vidare till slutspel ^^

Ja.
Det var det. XD


Ska spela vidare nu!

SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0