Nintendo 3DS

Hej ^^

Jag harinte bloggat på ett tag och jag ska senare skriva om varför.
Jag ska i alla fall snart till Väla (Shoppingställe) och köpa nya fotbollsskor!
Sedan funderar jag på om jag ska köpa ett nintendo 3DS!

Det verkar så coolt att kunna spela i 3D!
Först när jag såg det tror jag att jag fck rabies, så mycket jag dreglade!
Såhär ser nintendo 3DS ut:


Jag försöker fortfarande göra upp med mig själv om jag ska - eller inte.

Vi får nog låta mina pengar bestämma owo
*hoppas jag är superrik*

Pappa ska kolla huhr mycket pengar jag har på mitt konto.

Jag tror jag har råd eftersom han fick fram över 3000 kronor i typ februari.
Får 200 kronor i månadspeng ^^
åh, allt detta pratet gör mig sugen på att spela på mitt snart 3 år gamla nintendo DS lite. *naw*
Den är i riktigt fint skick för att vara jag :P


Ska byta om och vänta på pengarna nu.
Sedan får vi se vad jag bloggar om här näst ;)

Ses! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0