Let there NOT be sims!

Jaa.. Avinstallerade sims 1.. Håller mig till tvåan just nu. Hon hade så mycket behov. :c
Plus att hon var långsam, sög på att sjunga och började gråta när hon var kissnödig..

MEN JAG TRÄFFADE CHISRTINA OCH MARILYN! ~ ooooh yeaaah.

Är inte säker på om jag har bilder, ska rota.

*rotar*

Där sjunger hon asdåligt.. XD Hon hette Clara Bechelorette (fint namn, jag vet. Fantasifullt också. :3)

Betjäntroboten som var nice.  (I makin' magic är det ett skelett som städerska, lol. Med sånna kläder också)


HAHA, trodde hon seriöst skulle dö. Hon flög rundor så mycket och mosades in i kanten. XD


Chriiiiiistina! Har henne faktiskt på Sims 2. Laddade ner henne där ouo


När hon sjöng där trodde jag att jag skulle DÖ. Det var pinsamt, även om jag satt i mitt rum. :c

Ja. Det var den historian. Mötte Marilyn och frågade om autograf. Hon var snäll och gav mig en. OwO

Gick även på en fashionistas runway..



.. Hon blev sur.

Hennes röst (på simska såklart :3) var typisk. XD
Lite ljus med en lätt skrytig ton.
Sedan efter jag hade gått så kom det upp en ruta (Kommer alltid upp rutor, lol) där det stod "EEH. Och vem är DU!? ÄSCH, strunt samma! Bryr mig inte! HMPF". Eller något liknande.

Jag dog lite av skratt alltså.. XD

--

JAG FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG! Då får ni gratta mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hur jag har det
Klädsmak


RSS 2.0
RSS 2.0